środa, 1 sierpnia 2012

Pasta cukrowa



Zapewne wielu z was już o niej słyszało.


Skład pasty cukrowej:
2 szklanki cukru
¼ szklanki soku z cytryny
¼ szklanki wody

Plusy:
- pasta ma prosty skład
-włoski są dokładnie usuwane
- pozostałości zmywa się ciepłą wodą
- podrażnienie skóry po paście cukrowej jest mniejsze niż po wosku(choć każdy ma inną wrażliwość na ból)
-depilacja pastą cukrową jest najbardziej naturalną formą depilacji
-pasta usuwa bardzo krótkie woski
-jest bardzo wydajna
- mozna ją zrobić w domu

więcej na tej stronie oraz tej.

A to jest wyczerpujący filmik o paście cukrowej.

Nie zrażajcie się ,że za pierwszym razem wam nie wyszło. Ja także podchodziłam do jej zrobienia wiele razy, ale uważam ,że  było warto ;). Robiłam to na najmniejszym ogniu. Pod koniec, gdy wiedziałam, że to już ten kolor i konsynstecja nakładałam jej ociupinkę drewnianą łyżką na talerzyk polewałam zimną wodą. Czekałam aż wystygnie (uważajcie by się nie poparzyc!) i dawałam trochę na palec, by zobaczyć czy się lepi i czy dobrze przykleja się do skóry. Póżniej robiłam to samo co na filmie.

Powodzenia w robieniu pasty :))


















2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za ten wpis .
    Na pewno mi się przyda : )
    Przesyłam wakacyjne pozdrowienia : ) ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję Tobie,że jesteś i tu zaglądasz. Dajesz mi power'a :D.

    I także życzę miłych wakacji ;D.

    OdpowiedzUsuń