piątek, 22 czerwca 2012

Surowa chałwa

Na początek coś słodkiego, a mianowicie surowa chałwa.

Poszłam do kuchni z zamiarem zrobienia surowych sezamów. Potrzebne mi były oczywiście ziarna sezamu oraz coś co je zlepi i będzie słodkie. Ja użyłam daktyli. Wsypałam ,,na oko'' daktyle i sezam do blendera, ale niestety nie wyszły mi one. Sprawdziłam smak papki i przez 2 dni zastanawiałam się nad tym co on mi przypomina. Wiedziałam, żę coś o takim smaku kiedyś jadłam i nagle mnie olśniło. To była chałwa!

Skład:
  • daktyle
  • sezamki


Daktyle i sezam wsypujemy do blendera i miksujemy. Gdy zmielony produkt jest bardziej sypki dodajemy jeszcze troche daktyli by zlepiły pozostałe ziarna sezamu. Gdy robiłam chałwe pierwszy raz była bardziej sypka i w takiej postaci ją zjadłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz